Продавець Semeynie-pokupki розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1249 відгуків
Знижки та акції. Відправки тільки якщо внесено Аванс!Одяг та взуття

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день. Якщо щось терміново, пишіть у вайбер +380965462100, по можливості відповідаємо:)

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

• Строки повернення і обміну: Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості), крім товарів "під замовлення" Товар для повернення має бути належної якості, а саме: • - відсутність слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо. • - збережено та не пошкоджено товарну упаковку, - збережено всі ярлики та заводське маркування, • - збережені споживчі якості товару, • - повна комплектація, - відсутні будь-які механічні пошкодження, - Відсутні сліди використання. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text Умови повернення для товарів неналежної якості Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості. Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів та відтінків на сайті, залежно від кольору вашого монітора (дисплея). Якщо ви отримали товар неналежної якості зв'яжіться з нашим менеджером за телефоном +38(096)546-21-00 • • Якщо дійсно товар прийшов покупцю неналежної якості, послуги пересилки оплачує на компанія, і відправка належної якості теж за рахунок нашої компанії. Умови повернення для товарів належної якості, не пізніше чим за 2 доби після отримання, покупець має відправити нам товар неналежної якості на адресу: Хмельницький НВ №25 • +380(98) 884 08 88 • Грінчук Олеся Сергіївна після відправки, потрібно повідомити нам номер Товарно-транскортної накладної у Viber.+38(096)546-21-00 Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню). Після отримання товару, послуги пересилки сплачує наша компанія. • Як здійснюється повернення коштів та в який період часу, повертаємо кошти покупцю на вказані реквізити на протязі 3-х робочих днів. Повернення продукції способами служб доставки Нова Пошта або Укрпошта, Доставка "Нова Пошта". Від - 50 грн. У поштоматах - від 50 грн. У відділення по Україні - від 50 грн. Кур’єром - від 85 грн. Безкоштовно при вартості замовлення від 5000 грн. • Доставка "Укрпошта Стандарт" У відділення - 25 грн. У відділення - 50 грн. - від 15 кг. Кур’єром - від 50 грн. • Доставка "Укрпошта Експрес" У відділення - від 35 грн. Кур’єром - від 50 грн.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner